Інформація для тих, хто слідкує за справою ДТП у Полтаві Левченко-Саєнко, зокрема для тих, кому цікава обєктивна інформація, а не маніпуляції та неправда.
Ось що говорить адвокат Богдан Глядик, захисник Наталії Саєнко:
Цього тижня, у вівторок було заплановано провести 4 слідчих експерименти по цій справі. Нажаль, через низку обставин, було проведено лише два слідчі експерименти з двома свідками. Через те, що для проведення такої слідчої дії знадобилося багато часу, провести усе заплановане не вдалося (розпочали в 10 год, закінчили після 17, коли на вулиці було уже зовсім темно).
Слідчі експерименти із ще одним свідком та Наталією Саєнко будуть проведені в інший день, надіюся за погодженням із усіма сторонами цієї справи.
Під час СЕ, свідки на місцевості розповідали те, що вони бачили, показували де саме вони знаходилися і де саме відбувалося те, що вони бачили. Ця інформація зафіксована і, після проведення наступних СЕ, разом з інформацією, отриманою на них буде передана експертам, які, проаналізувавши її дадуть відповіді на більшість важливих для вирішення цієї справи питань.
Слідчий експеримент повністю фіксувався за допомогою відеокамери. Усе, що відбувалося, як себе поводили слідчі, свідки, представники сторін, усе зафіксовано на відео. Розповідати деталі я не можу, оскільки є поняття «таємниця слідства». Хоч з результатами я б був не проти поділитися. Я впевнений, що велика частина маніпуляцій, яка озвучується в соціальних мережах після проведених СЕ пізніше буде спростована, а маніпулятори, якщо буде встановлено в їх діях якісь порушення, будуть притягнуті до відповідальності.
— Чи задоволений я проведеними слідчими експериментами?
Не повністю. Свої зауваження та клопотання я озвучував, на відеозаписі це все зафіксовано. Крім цього є й письмові зауваження.
—Багато здивувань викликало те, що на місці проведення СЕ був автомобіль Mercedes, який власне й був учасником цієї трагічної ДТП.
Це була моя ініціатива. Мною було заявлено відповідне клопотання. Автомобіль був доставлений із майданчику тимчасового зберігання транспортних засобів у супроводі правоохоронців. Під час проведення СЕ автомобіль постійно був під контролем правоохоронців.
Самостійно автомобіль, під час проведення СЕ у якесь конкретне місце ніхто не ставив. Ним «керували» свідки, які говорили в яку сторону потрібно перемістити автомобіль щоб він знаходився там, де рухався 06 листопада. Свідків в цей час безперервно знімали на відео, тому як вони себе поводили зафіксовано.
— Також чомусь велике обурення викликало твердження, що свідки тільки но знайшлися і де вони були до цього часу.
СЕ проводилися із тими свідками, які дали свої пояснення ще в листопаді після ДТП. Ці пояснення є у відкритому доступі (під час проведення судового засідання по обранню запобіжного заходу їх було повністю зачитано суддею. Нажаль опублікувати відео цих пояснень не можу, оскільки одразу ж зявляються скаржники, які вважають, що я неправомірно використовую запис судового засідання, тому, будь ласка, якщо у когось є сумніви до того, що пишу і говорю я, щодо пояснень свідків, а також, якщо ви дійсно хочете розібратися із фактами по цій справі, як це прийнято у демократичному правовому суспільстві, не полініться і знайдіть в мережі відеозапис судового засідання і уважно прослухайте пояснення свідків). Нових свідків не було. Із самого початку було три свідки. З цими свідками й проводилися СЕ.
— ще зустрічав питання, де на автомобілі слід від керма велосипеда.
На фотографії я показав слід червоною стрілкою. В принципі на цій фотографії можна побачити практично усі пошкодження автомобіля, окрім пошкодженого лівого краю переднього бампера біля колеса.